Salget slutter om

10 dager
17 timer
26 minutter
14 sekunder
Fri frakt over 999,-
100 dagers angrefrist
Norsk nettbutikk
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fri frakt over 999,- | Lynrask levering - 100 dagers angrefrist | Personlig service - Norsk nettbutikk

Tekstil - Trykk & Logo

Logomerke produkter med deres logo/budskap kan gjøres på mange ulike måter.
 

Silketrykk er den mest vanlige trykkformen på tekstiler

Silketrykk

Silketrykk eller serigrafi er en grafisk trykkemetode for bilder der trykkfargen blir overført til underlaget gjennom en stram, finmasket duk der motivet er avtegnet med lakk som en sjablong eller stensil med åpne og tette partier. Begrepet brukes både om teknikken og om avtrykket etter teknikken, det vil si det trykte bildet.

Silketrykk egner seg til tekstil, kermikk, glass, metall, plast og de fleste underlag i tillegg til papir. Klistermerker, store eller små for reklame eller industri. Silketrykte merker har stor holdbarhet ute, eks. merking av verktøy, maskiner og utstyr m.m.

Transfertrykk

Transfertrykk

Transfer trykk er en prosess som er ganske lik silketrykk, forskjellen er at det med denne teknikken trykkes på et spesielt papir istedet for direkte på produktet.

Resultatet er at du ved bruk av transfer får meget sterke og "riktige" farger, transfer benyttes av Reklamegaver for kunder som benytter samme trykk (størrelse, farge o.l.) over flere produkter. Reklamegaver vil produsere transfer i volum og ha liggende på lager, for deretter å trykke bestillinger fortløpende. Transfer kan benyttes på de fleste tekstilprodukter, også ryggsekker, bager o.l.
 

Brodering gir et eksklusivt resultat

Brodering

Brodering passer bra til de fleste plagg og gir et eksklusivt resultat. Brodering er en stadig mer benyttet måte å logomerke tekstiler, bager og sekker.

Brodering tåler å bli vasket på høye temperaturer uten at glansen forsvinner. Den kan også strykes uten at det ødelegger broderingen.For å kunne brodere må det lages et broderingskort, det betyr å stingsette en logo. Hvert sting i logoen får sin markering. Dersom du er i tvil om hvordan resultatet blir kan du spørre om prøvebrodering.

 

Tampotrykk

Tampotrykk er en trykkmetode som brukes på harde produkter, og vi leverer tampotrykk på et stort utvalg av giveaway produkter oggaver i ulike størrelser. Eksempel på produkter som vi tampotrykker er flasker, powerbanker, kulepenner, minnebrikker, reflekser, kopper, og mye mer....

Gravering

Gravering

Graverte gaveartikler i forskjellige materialer fra glass til stål er en ettertraktet logomerking hos mange bedrifter. Vi kan levere både laser- og fresegravering.
Vi kan også levere plaketter i forskjellige formater med gravering.

Brodert merke

Broderte/vevede merker

Broderte merker er veldig populært. Merkene gir et solid og kanskje retro inntrykk, disse sys på tekstiler, bager og ryggsekker.

Fordelen med vevede merker er at de er tynnere, og mer fleksible, samt at de er tilgjengelige i mange strukturer fra grove, som ligner på broderte merker, til veldig fine strukturer som tilsvarer trykk.
De fleste vevde merkene er tilgjengelig med transferlim, som gør det enkelt å merke alle slags myke tekstilmaterialer.

Vevde etiketter

Vevede etiketter

Vevede etiketter passer til utvendig merking rundt sydde kanter på skjorter, luer, hansker etc. Merkene blir sydd fast på plaggene.

Zipperpulls

Zipperpulls

Zipptags fester man på glidelåsen. Logoen kan fås på begge sider. De finnes i mange ulike varianter, vevet eller i gummi.

Lærmerker

Lærmerker

Lærmerker passer best på strikkede grove plagg så som cardigan, jakker, jeans, luerr, hansker og fleeceprodukter.
 

Gummimerker

Gummimerker

Gummimerker passer fint på jakker, vesker, luer, hansker, bukser, caps m.m. når man vil få fram 3D-effekt på logo. Gummimerkene kan man få i valgfri form med små detaljer. Merkene sys fast.

Kontakt oss på e-post: adm @ travelstuff.no eller Ketel på telefon 45 80 27 40 for mer informasjon så hjelper vi deg med produkter for riktig profilering av selskapet og/eller merkevaren din.